سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برش لیزری پارچه ها و منسوجات چاپ شده

انواع راه حل های برش لیزری دوربین CCD برای لباس های ورزشی چاپ شده تصعید

لباس های ورزشی مارک گران قیمت ما ، که در زندگی ما رایج است ، از پارچه های لباس ورزشی با پلی استر بالا ، اسپندکس ، کشش بالا و کشش بالا ساخته شده است. دارای عملکردهای حفاظتی ، گرما ، خشک شدن سریع ، نفوذپذیری خوب هوا و کشش خوب است. این مواد کاربردی گران هستند و استفاده نادرست می تواند منجر به ضایعات تولید شده و بار هزینه شرکت را افزایش دهد.

تقاضای بازار مانند دسته های کوچک ، سفارشی سازی شخصی و تحویل سریع به یک مشکل فوری برای شرکت های تولید کننده پوشاک ورزشی تبدیل شده است.

 

لیزر AMOR سالها متعهد به راه حل های کاربردی دیجیتال لیزر بوده است. بر اساس نیازهای مشتری ، بر اساس بازار و به دنبال روند توسعه صنعت ، لیزر AMOR انواع راه حل های پردازش لیزر را برای صنعت لباس های دیجیتال ورزشی تولید کرده است.

 

 راه حل های برش لیزری دوربین CCD برای لباس های ورزشی چاپ شده تصعید

راه حل های برش لیزری دوربین CCD برای لباس های ورزشی چاپ شده تصعید

 

راه حل های لیزری برای لباس های چاپی بزرگ:

 

با محدوده کاری تا 2000 میلی متر و دوربین کانن با وضوح بالا با 24 میلیون پیکسل ، لوله لیزر با سر لیزر حرکت می کند.

 

مناطق 1600mmX2000mm را با دقت مشخص کرده و برش دقیق را کامل انجام دهید. هنگام بریدن لباس های چاپ شده در مقیاس بزرگ ، نیازی به چسباندن و برش نیست ، که این امر دقت برش را تضمین می کند.

 

مجهز به سیستم تغذیه دقیق برای اطمینان از انتقال مستمر رول های پارچه ای چاپ شده ، به تولید خودکار تشخیص الگو ، تغذیه دقیق و برش سریع می انجامد ، که وابستگی تولید را به کارگران کاهش می دهد و بازده برش را بهبود می بخشد.

 

دستگاه برش لیزری بصری بزرگ برای چاپ لباس تصعید

دستگاه برش لیزری بصری بزرگ برای چاپ لباس تصعید

 

دستگاه برش لیزری دوربین CCD مقرون به صرفه با تشخیص تصویر:

 

سری دوربین دوربین CCD از تشخیص موقعیت برای انتقال پارچه به سکوی کار استفاده می کند ، که سپس توسط دوربین تشخیص داده می شود تا نمای کلی تصویر را استخراج کرده و سپس برش دقیقی را انجام دهد. این می تواند نیازهای تولید و پردازش دسته های کوچک و لباس های ورزشی چند سبک را برآورده کند و برای تولید در مقیاس کوچک مناسب است.

 

سیستم برش سر لیزری دوگانه را می توان برای دستیابی به برش همزمان الگوهای مختلف در عرض کار یکسان انتخاب کرد که این امر بهره وری تولید را تا حد زیادی بهبود می بخشد و تولید را ساده تر می کند.

 

دستگاه برش لیزری دید AMOR فناوری اصلی AMOR است!

 

این پردازش خودکار تغذیه ، شناسایی ، برش و دریافت را بدون دخالت دستی انجام می دهد و هزینه تولید شرکت را تا حد زیادی کاهش می دهد. اسکن بصری CCD با فرمت بزرگ برای بسیاری از انواع لباس های ورزشی مناسب است. پارچه های نورد امکان اسکن خودکار و برش مداوم را فراهم می کنند.

 

سری بینایی CCD با فرمت بزرگ AMOR دارای کیفیت فوق العاده بالایی است ، این یک راه حل برش ویژه برای تولید کنندگان لباس های ورزشی چاپی است!

 

-AMOR

 

برش دقیق لوگوهای لباس بسیار کوچک-حروف ، اعداد

 

لباس های ورزشی درجه یک در برخی از رویدادها به نشان های شخصی لباس نیاز دارند. لوگوهای مختلف لباس برای تشخیص هویت هر ورزشکار استفاده می شود. پردازش الگوی یکسان با تجهیزات مختلف می تواند جلوه های بصری متفاوتی را ایجاد کند.

تشخیص سنتی دوربین دارای معایب زیادی است - مانند سرعت کم ، دقت ضعیف و ناتوانی در اصلاح اعوجاج. این می تواند منجر به الگوهایی مانند اعداد ، حروف و نمادها در منسوجات شود که در هنگام انتقال حرارت بسیار مستعد تغییر شکل هستند. دستگاه حکاکی لیزری فایبر حلقه

سری چشم انداز CCD AMOR با فرمت کوچک به طور خاص برای رسیدگی به این مسائل با الگوریتم های جابجایی هوش و مکان یابی نقطه با دقت بالا طراحی شده است. این سری از محصولات می توانند الزامات بالای پوشاک و علامت های انتقال حرارت را برای برش دقیق برآورده کنند.