سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه حکاکی لیزری فایبر حلقه

در حال حاضر ، تعداد زیادی از مشتریان می خواهند حلقه ها را علامت گذاری کنند.


اما در واقع ، انواع مختلفی از حلقه ها وجود دارد ، بنابراین وقتی دستگاه علامت گذاری را می خواهید ، لطفاً جزئیات را به ما اطلاع دهید.


اول ، حلقه های جواهرات. مواد طلا ، نقره ، برنج و غیره است. اندازه معمولاً حدود 10 میلی متر است ، ما می توانیم داخل و خارج حلقه ها را علامت گذاری کنیم.


لوگو ، حروف ، شماره گذاری ، حکاکی. مشکلی نیست.


و معمولاً مشتریان جواهرات همچنین باید دستبندها را علامت گذاری کنند ، معمولاً اندازه آنها بیش از 65 میلی متر نیست. ما یک چرخان مخصوص داریم که می تواند حلقه ها و دستبندها را در یک چرخان علامت گذاری کند ، می تواند بخشی از هزینه را ذخیره کند.


ثانیاً ، حلقه های پرنده. مواد از فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم ، پلاستیک و غیره است. و اندازه های مختلف حلقه ها وجود دارد.


معمولاً ما چندین قطعه را در یک زمان علامت گذاری می کنیم ، مانند 10 قطعه که روی یک استوانه ثابت می شوند ، سپس یکی یکی علامت گذاری می شوند ، می تواند به مشتریان در بهبود کارایی کار کمک کند.


برای فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم ، هیچ مشکلی وجود ندارد. برای حلقه های پلاستیکی ، همانطور که می دانیم ، پلاستیک یک ماده پیچیده است ، اگر اجزای آن کمی متفاوت باشد ، علامت گذاری نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است برخی از نمونه ها را برای ما ارسال کنید برای آزمایش. ما باید مطمئن شویم که دستگاه می تواند کار شما را انجام دهد.


ثالثاً ، چند حلقه نامنظم. سپس اندازه ، تصویر ، موقعیت علامت گذاری ، محتوای علامت گذاری را به ما بگویید.


ما سعی می کنیم راه حل مناسب را ارائه دهیم.