سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 مزیت برش لیزری پارچه ای AMOR برای برش مبل روکش دار

AMOR دستگاه برش لیزری پارچه ای اتوماتیک AMO-1630 را برای برش پارچه های مبل روکش دار توسعه داد. این دستگاه از یک روش کنترل پارچه ای منحصر به فرد برای اطمینان از نرمی حمل پارچه استفاده می کند. ترکیبی از سیستم تغذیه خودکار و سیستم اصلاح خودکار ، دقت انتقال پارچه های بسیار بلند را تضمین می کند. دستگاه برش اتوماتیک و نرم افزار تودرتو هوشمند کارایی تولید مبل را بهبود می بخشد ، پارچه را ذخیره می کند ، وابستگی برش پارچه مبل را به کارگران کاهش می دهد و ثبات تولید مبل را تضمین می کند. دستگاه برش لیزری پارچه ای AMO-1630 اولین انتخاب برای برش هوشمند مبل است.

دستگاه حکاکی و برش لیزری CO2

4 مزیت دستگاه برش لیزری پارچه ای AMO-1630:

 

اولین. بستر کار علمی ؛کاربران Epilog ایجاد تجهیزات حفاظتی شخصی

کمربند مش تغذیه از ساختار موازی برای اطمینان از صحت تغذیه طولانی مدت استفاده می کند و یک صفحه مکش لانه زنبوری در زیر سکوی تغذیه چیده شده است:

1. نیروی پمپاژ فن خروجی را افزایش دهید تا مواد را بهتر روی سطح سکو ثابت کنید.

2. افزایش توانایی تجهیزات برای دود و حذف گرد و غبار با افزایش نیروی پمپاژ.

3. برای جلوگیری از کار دستگاه به مدت طولانی (بیش از 2 سال) ، مشکل شل شدن در کمربند مش ، پلت فرم ناهموار.

 

بستر کار علمی

بستر کار علمی

 

دومین. سیستم تغذیه مستقل توسعه یافته ؛

 

اصل کلی طراحی: "تغذیه در عقب ، کشیدن مواد در جلو" ، غلبه بر کشش سخت و جلوگیری از تغییر شکل پارچه. نه تنها پارچه برای سطح مبل بریده می شود ، بلکه پارچه داخل مبل نیز بریده می شود. در عین حال ، شدت کار کارگران کاهش می یابد و پرسنل فقط باید مرتب سازی قطعات را بر عهده بگیرند.

مزایای خاص:

1. براکت تغذیه چند منظوره: مجهز به موتور محرک است که نه تنها می تواند به طور خودکار به جلو تغذیه کند ، بلکه به بازیافت خودکار پارچه نیز پی می برد.

2 ، عملکرد تصحیح خودکار: می تواند به فرایند تغذیه برسد ، دستگاه به طور خودکار انحراف را تصحیح می کند ، بدون اصلاح دستی ، برای اطمینان از صاف بودن فرآیند پردازش ؛

3. تنظیم مواد سیلندر پرس: روش فشار دادن بدن نرم اسفنجی برای ثابت کردن مواد بر روی سکوی کار بدون آسیب رساندن به پلت فرم و پارچه اتخاذ شده است.

 

سیستم تغذیه اتوماتیک پارچه

سیستم تغذیه اتوماتیک پارچه

 

سوم ، تفاوت روشهای تولید ؛

از آنجا که AMOR یک کارخانه متخصص در تولید ماشین آلات برش پارچه مبل است ، بنابراین دستگاه برش لیزری پارچه ای AMOR خارج از قفسه AMO-1630. تولید و فروش انبوه ، زمان تحویل 5-7 روز.

 

به دلیل حجم زیاد تولید دستگاه برش لیزری پارچه ای AMO-1630 ، AMOR دارای کیفیت پایدار بوده و دستگاه برش لیزری پارچه ای با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

دستگاه برش لیزری پارچه ای AMOR

دستگاه برش لیزری پارچه ای AMOR

 

چهارم. طراحی سه بعدی سیگار کشیدن و حذف گرد و غبار ؛

این دستگاه نه تنها مجهز به یک فن خروجی با قدرت بالا است ، بلکه دارای یک اگزوز فوقانی پوششی است که اثر دود و گرد و غبار بهتری دارد و به کار طولانی مدت بدون دوده دست می یابد و از یک سایت استفاده خوب اطمینان حاصل می کند.

 

حذف سه بعدی گرد و غبار

 

 

استفاده از دستگاه برش لیزری پارچه ای AMO-1630 آسان است و نیازهای اپراتور کمی دارد. بسیاری از روسا به خانواده های خود اجازه می دهند نحوه استفاده از دستگاه برش لیزری پارچه ای AMO-1630 را بیاموزند. این امر وابستگی برش مبل روکش دار به کارگران را برطرف می کند و هزینه های بالای کار را کاهش می دهد.