سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربران Epilog ایجاد تجهیزات حفاظتی شخصی

از زمان شروع همه گیری کووید -19 ، تعداد زیادی از مشتریان ، توزیع کنندگان و حتی کارکنان Epilog از دستگاه های خود برای ایجاد تجهیزات حفاظتی شخصی مورد نیاز ، نه تنها برای متخصصان مراقبت های بهداشتی ، بلکه برای جوامع آنها نیز استفاده کرده ایم.

 

دیدن این که کاربران ما به این شکل گرد هم می آیند بسیار باورنکردنی است. در زیر فقط چند داستان و پروژه وجود دارد که ما شاهد راه اندازی آنها هستیم. اگر شما با دستگاه لیزر Epilog خود PPP ایجاد می کنید ، به ایمی دالمن پیام دهید تا بتوانیم شما را در اینجا قرار دهیم!

 

All Wheel Engineering، LLC.، San Diego، CA - Face Shields

تام ددریک از مهندسی تمام چرخ با استفاده از Epilog Fusion M2 و پرینتر سه بعدی خود ، از برنامه های خودروسازی خود به ایجاد محافظ صورت برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در خط مقدم روی آورد. در چند هفته گذشته تام هزاران قطعه را به مراکز درمانی محلی در منطقه سن دیگو اهدا کرده است.

 

مجموعه ای از اجزای محافظ صورت اکریلیک برش لیزری. زنی که از محافظ صورت PPE استفاده می کند.

دو چاپگر سه بعدی که اجزای ماسک PPE را تولید می کنند

Bauhaus Form + Function Lab در Bauhaus -Universität Weimar ، آلمان - Face Shields

جیسون ریزنر ، که سرپرست آزمایشگاه عملکرد + Bauhaus در Bauhaus-Universität Weimar است ، و تیمش یک ویزور ساخته اند که کاملاً لیزری است و به کسانی که در خط مقدم بیماری همه گیر COVID-19 هستند کمک می کند. این را می توان از فیلم PETG 0.5 میلی متری در کمتر از یک دقیقه با 120 وات Fusion M2 تولید کرد.

 

طرح "BauhausUniVisor" برای همه تحت مجوز Creative Commons باز است و در اینجا یافت می شود: BFFL | GitHub

 

لیزر محافظ آکریلیک PPE شفاف را درون دستگاه لیزر Epilog برش می دهد.

حکاکی لیزری Centex ، Pflugerville ، TX - کلیپ های ماسک

نوارهای الاستیک ماسک های پزشکی می توانند پوست را به صورت خام در پشت گوش بمالند ، بنابراین Centex شروع به برش لیزر گیره های ماسک طبی اکریلیک کرد. به جای محکم کردن ماسک در پشت گوش ، نوارهای الاستیک را در پشت سر حرکت می دهد - اکریلیک بودن ، می توان آنها را استریل و دوباره استفاده کرد.

 

دسته ای از کلیپ های ماسک آکریلیک PPE برش لیزری در داخل دستگاه لیزر Epilog گیره ماسک اکریلیک لیزری با ماسک پزشکی

دسته ای از گیره های ماسک اکریلیک برش لیزری گیره ماسک اکریلیک در پشت سر یک کاربر

دبرا سالی ، لیزر Epilog - ماسک صورت

دبرا ساللی ، هماهنگ کننده نمایشگاه تجاری ما ، از Zing 24 خود برای ایجاد ماسک صورت از تی شرت استفاده کرد. در حالی که این ماسک ها از نظر پزشکی نیستند ، اما برای ساکنان مناطق و شهرداری هایی که هنگام حضور در مکان های عمومی نیاز به ماسک دارند ، مناسب است.

 

ماسک بریده شده از تی شرت در دستگاه لیزر Epilog مدیر نمایشگاه Epilog Deb Salley ماسک پارچه ای برش لیزری خود را پوشیده است

انبار لیزر و سیستم های لیزر شمالی - جعبه های آئروسل

توزیع کنندگان ما از Laser Depot (کلمبیا ، آمریکای جنوبی) و Northern Laser Systems (ویسکانسین ، ایالات متحده آمریکا) ، هر دو جعبه های آئروسل اکریلیک لیزری را برش داده و به مراکز درمانی محلی اهدا کردند. از این دستگاه ها برای جلوگیری از خروج ذرات COVID-19 در طول لوله گذاری بیمار استفاده می شود.

در حالی که زمان ها نامشخص است ، چیزی که همیشه باقی می ماند روح انسان است که به طور هدفمند به دنبال راه هایی برای کمک است. از همه کاربران لیزر Epilog که در حال استفاده از تجهیزات ما برای کمک به جوامع شما هستند ، تشکر می کنم. ما از شما قدردانی می کنیم!