سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه برش لیزری اسباب بازی مخملی

فرایند برش اسباب بازی مخمل خواب دار - دستگاه برش لیزری اسباب بازی مخملی

اسباب بازی های مخمل دار نیازهای بالایی برای کیفیت برش دارند و برش لیزری می تواند رضایت بخش باشد!

 

پارچه اسباب بازی مخمل دار عمدتا از مواد نساجی ساخته شده است. اسباب بازی مخمل دار دارای شکل زیبا ، لمس نرم است و از فشردن و تزئینی نمی ترسد. به عنوان یک اسباب بازی که مستقیماً با پوست انسان تماس می گیرد ، کیفیت پردازش آن بالا است.

 

دستگاه برش لیزری اسباب بازی مخملی

 

مواد تولید و موارد استفاده از اسباب بازی های مخملی:

 

مواد اولیه برای اسباب بازی های مخمل دار - شامل پارچه برشی ، پارچه مخمل ، مخمل عسلی ، پارچه T/C ، پارچه لبه ای ، پارچه پنبه ای ، چرم PU ، پارچه گله ای ، پارچه نایلونی و غیره.

اسباب بازی های مخملی دارای انواع مختلفی هستند - هر نوع شخصیت کارتونی ، شکل حیوانات ، بسته های بیان را می توان از طریق اسباب بازی های مخمل دار بیان کرد.

اسباب بازی های مخمل دار همه کاره هستند - می توان از آنها برای هدایای تعطیلات ، نمایش رویدادها ، هدایای تبلیغاتی و غیره استفاده کرد.

اسباب بازی های مخملی قابل تنظیم هستند - برای سفارشی سازی LOGO ، سفارشی سازی نام تجاری و توسعه مشتقات موضوعی.

 

دستگاه برش لیزری اسباب بازی مخملی

 

اگر از یک ابزار چاقوی سنتی برای پردازش یک اسباب بازی مخمل استفاده می شود ، نه تنها تعداد زیادی قالب بلکه یک دوره چرخه تولید طولانی نیز لازم است. در مقایسه با روشهای سنتی برش اسباب بازی های مخمل خواب دار ، اسباب بازی های مخمل خواب دار برش لیزری 4 مزیت دارد:

 

اسباب بازی های مخملی برش خورده با لیزر انعطاف پذیری بیشتری دارند. دستگاه برش لیزری نیازی به کمک کمکی ندارد. تا زمانی که شکل اسباب بازی به تصویر کشیده شود ، برش را می توان با لیزر انجام داد.

 

دستگاه برش لیزری اسباب بازی مخمل برای برش انواع مواد مناسب است. دستگاه برش لیزری برای اکثر مواد غیر فلزی مناسب است و می تواند نیازهای برش مواد مختلف مخمل را برآورده کند.

 

برش لیزری مخمل به برش خودکار و پیوسته دست می یابد. دستگاه برش لیزری مخملی مجهز به عملکرد تغذیه خودکار است تا پارچه را به سکوی کار دستگاه برش لیزری برساند تا پردازش مداوم برش و تغذیه را تحقق بخشد. صرفه جویی در وقت و نیروی کار ، بهبود کارایی برش اسباب بازی های مخمل دار.

 

دستگاه برش لیزری از برش بدون تماس استفاده می کند و دقت ماشینکاری می تواند در میلی متر برسد. اسباب بازی مخملی برش خورده با لیزر دارای سطح مقطع صاف است ، به مخمل خواب آسیبی نمی رساند ، زرد نمی شود و کیفیت محصول بالاتری دارد ، که می تواند این وضعیت را به طور کامل حل کند که ناهمواری های برش پارچه و ناهمواری برش پارچه در برش دستی ظاهر شود. به

 

دستگاه برش لیزری اسباب بازی مخملی

 

اسباب بازی های مخمل دار نیازهای بالایی برای کیفیت برش دارند و برش لیزری می تواند رضایت بخش باشد!

 

AMOR دستگاه های برش لیزری با کیفیت بالا برای برش اسباب بازی های مخمل دار ارائه می دهد و راه حل هایی را بر اساس فرایندهای مختلف برش اسباب بازی های مخمل ارائه می دهد.

 

به منظور برآوردن نیازهای پردازشی بازار اسباب بازی های مخمل دار ، AMOR دو راه حل برش خودکار زیر را به شما ارائه می دهد: دستگاه برش سر چند لیزری (2-4 سر لیزری) ، دستگاه برش لیزری دوربین CCD و انواع اسباب بازی های مخمل دار. ماشینکاری

 

دستگاه برش لیزری دوربین AMO1810 CCD برای برش موقعیت اسباب بازی مخملی چاپ تصعید گرم:

 

format کل فرمت پردازش توسط دوربین عکاسی می شود ، که می تواند به شناسایی دقیق و برش خودکار رول پارچه پی ببرد.

 

با تشخیص تغییر شکل کانتور الگو ، می توان آن را بطور خودکار با توجه به تغییر شکل الگو اصلاح کرد تا از دقت برش اطمینان حاصل شود.

 

قابل استفاده برای الگویی که برای شناسایی و برش چاپ ، بافته و گلدوزی شده است.

 

AMO1812-CCD-camera-laser-cutting-machine

AMO1812-CCD-camera-laser-cutting-machine

 

دستگاه برش لیزری چند سر AMO1812 برای برش کارآمد اسباب بازی های مخملی:

 

functions پشتیبانی از عملکردها مانند ادامه کار پس از قطع برق و پیش نمایش روند کار.

 

especially مخصوص برش مداوم یک شکل مناسب است.

 

heads چهار سر لیزری به طور ثابت کار می کنند ، که چهار برابر تأثیر کارهای معمولی تک سر است.

 

for مناسب برای برش مواد غیر فلزی مانند پارچه ، پشم ، چرم و کاغذ.