سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا دستگاه های برش لیزری مختلط می توانند فلز و چوب را برش دهند

دستگاه برش لیزری مخلوط دارای مزایای منحصر به فردی نسبت به دستگاه برش لیزری CO2 معمولی است-می تواند برش ورق فلز (فولاد ضد زنگ ، فولاد کربن ، ورق طلا تیتانیوم) و مواد غیر فلزی (چوب ، ام دی اف ، اکریلیک) را برآورده کند. با توجه به هزینه های کم استفاده و خرید ، عملکردهای قدرتمند و دقت بالا ، این دستگاه مورد علاقه بسیاری از مشتریان است.

 

بنابراین ، چرا دستگاه برش لیزری مخلوط نه تنها می تواند برش فلز را برآورده کند ، بلکه مواد غیر فلزی مانند چوب ، اکریلیک ، ام دی اف را نیز برش می دهد؟ این به دلیل دو پیکربندی مهم دستگاه برش لیزری مخلوط است.

 

دستگاه برش لیزری-برای-فلز-اکریلیک-چوب

 

اول ، دستگاه برش لیزری مخلوط از سر برش لیزری با طراحی منحصر به فرد استفاده می کند.

 

این سر لیزری با سرهای برش لیزری معمولی متفاوت است. این عمدتا در دستگاه های برش لیزری CO2 با قدرت کمتر از 500W استفاده می شود. مجهز به یک سیستم فوکوس خودکار است که می تواند موقعیت نقطه کانونی را بر روی سطح صفحات فلزی به طور دقیق ردیابی کند تا مواد فلزی را دقیق برش دهد. سر برش لیزری مخلوط دارای مزیت قوی در استفاده از دستگاه برش لیزری CO2 با قدرت بالا است. می تواند تا 500 وات لیزر را پشتیبانی کند. این لنز دارای ساختار دوگانه با فوکوس طولانی و فاصله کانونی کوتاه است. این می تواند هم مواد فلزی و هم مواد غیر فلزی را برش دهد.

 

سر برش با سیستم القایی

 

مزایای سر برش لیزری مختلط

1. یک قسمت انتقال محور Z وجود دارد که می تواند جهت ردیابی دقیق موقعیت فوکوس به بالا و پایین حرکت کند.

2. با استفاده از ساختار لنزهای فوکوس دوگانه-فاصله کانونی طولانی و کوتاه ، کاربران می توانند به راحتی لنزهای فوکوس را با فاصله کانونی متفاوت جایگزین کنند ، تا به برش مواد مختلف برسند ، بدون نیاز به بررسی مکرر موقعیت فوکوس.

3. عملکرد آب بندی خوب ، می تواند فشار بالای گاز را هنگام برش فلز تحمل کند.

4. از نازل برش مخروطی برای افزایش فشار گاز استفاده می شود که برای برش ورق های فلزی مناسب است.

5. سیستم خنک کننده لنز فوکوس با هوا خنک می شود / با آب خنک می شود که می تواند از گرم شدن بیش از حد لنز جلوگیری کند.

 

در مرحله دوم ، دستگاه برش لیزری مخلوط از سیستم برش لیزری CO2 ترکیبی 280W یا 300W با قدرت بالا استفاده می کند.

 

لوله لیزری CO2 با قدرت بالا انرژی قوی را برای دستگاه برش لیزری مخلوط برای برش صفحات نازک فلزی و صفحات ضخیم غیر فلزی فراهم می کند. این ساختار دستگاه را با ترکیب یک پرتو تصویب می کند که برای طراحی قالب ، نصب ، حمل و نقل و نگهداری مناسب است.

لوله لیزری CO2 با قدرت بالا دارای ویژگی های عمر طولانی ، قدرت خروجی بالا ، محدوده توان قابل تنظیم و انرژی پایدار است. لوله لیزری CO2 300W اولین انتخاب دستگاه برش لیزری مخلوط برای برش صفحات ضخیم غیر فلزی و صفحات نازک فلزی است.

 

لوله لیزری CO2 با قدرت 280 وات

 

مزایای لوله لیزری CO2 با قدرت 300W:

1. ساختار: طراحی موازی لوله های لیزری دوگانه ، ساختار پایدار ، کیفیت بالای پرتو خروجی.

2. فرایند: اتخاذ فن آوری پیشرفته آب بندی ، عملکرد محصول پایدار است.

3. ترکیب: فرمول گاز ویژه ، عملکرد تخلیه بهتر.

 

مواد و صنایع کاربردی:

دستگاه برش لیزری مخلوط می تواند فولاد ضد زنگ ، فولاد کربنی ، ورق گالوانیزه و سایر مواد فلزی و همچنین مواد غیر فلزی مانند اکریلیک ، ام دی اف ، چوب ، پلاستیک ، چرم ، پارچه را برش دهد.

 

عمدتا در پردازش ورق فلز ، برش کلمات تبلیغاتی فلز ، پردازش ظروف آشپزخانه از جنس استنلس استیل ، صنعت تبلیغات ، برش ورق ، برش قالب چاقوی تخته سه لا و سایر صنایع استفاده می شود.